RAControls

Wsparcie techniczne

Wsparcie techniczne

Oferujemy dla swoich klientów pełne wsparcie techniczne w zakresie oferowanych produktów. Nasi specjaliści oferują wsparcie techniczne w przypadku doboru konfiguracji technicznej do konkretnego zastosowania, pomoc z podłączeniem i uruchomieniem urządzeń, jak również asystę w przypadku konieczności diagnozowania danego urządzenia. 

Aby uzyskać pomoc prosimy o kontakt z Działem Technicznym.

Oprócz własnego wsparcia technicznego firma RAControls oferuje możliwość wykupienia całodobowego wsparcia technicznego Rockwell Automation w postaci kontraktu TechConnect.

System wsparcia  technicznego TechConnect, zapewnia dostęp 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu do specjalistów wsparcia technicznego z odpowiedniej grupy produktów. Dodatkową korzyścią z posiadanego kontraktu TechConnect jest możliwość pobierania najbardziej aktualnych wersji oprogramowania narzędziowego zawartego w umowie. Kontrakty TechConnect zawierane są na okres jednego roku.  

TechConnect

Zarządzanie oprogramowaniem: 

• Zapobieganie sytuacjom kryzysowym, rozszerzanie funkcjonalności i poprawa doświadczenia użytkownika poprzez zarządzanie poziomami rewizji oprogramowania, w tym również fi rmowego
• Uaktualnienia możliwe do pobrania ze strony internetowej lub wysyłane na nośnikach danych
• Dostawa nośników z oprogramowaniem w sytuacjach krytycznych

Korzyści z kompleksowych zasobów online: 

• Dostępne do wglądu w naszej bazie Knowledgebase archiwum z odpowiedziami i rozwiązaniami opracowanymi na podstawie rzeczywistych zagadnień
• Przesyłanie zapytań lub czat internetowy z kompetentnym inżynierem wsparcia technicznego
• Zarządzanie zgłoszeniami telefonicznymi i internetowymi, powiadomieniami o produktach i najważniejszymi zagadnieniami za pomocą spersonalizowanego portalu
• Efektywne zarządzanie potrzebami i budżetem szkoleniowym oraz poprawa wydajności pracowników przy użyciu usługi Training Advisor (internetowego doradztwa szkoleniowego)
• Interakcja z rozmówcami na naszych forach w dyskusjach dotyczących usuwania usterek i dzielenia się dobrą praktyką

Wsparcie telefoniczne w czasie rzeczywistym

• Rozmowa w czasie rzeczywistym i w swoim własnym języku, ze specjalistą ds. produktów, który pomoże w instalacji i konfi guracji, w wykryciu i usunięciu usterek oraz zdiagnozowaniu i rozwiązaniu każdego, nawet bardzo złożonego, problemu
• Wsparcie dostępne zawsze, gdy jest potrzebne, również całodobowo przez 365 dni w roku

TechConnect – Broszura