RAControls

Aktualności

Newsy

Komunikat | Dostawy i realizacja zamówień: w terminie

Szanowni Państwo,
Informujemy, iż na chwilę obecną nie przewidujemy zakłóceń w zakresie realizacji zamówień i dostaw.

Niecodzienne sytuacje wymagają od nas niecodziennych rozwiązań, dlatego też stosując się do aktualnych zaleceń dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy dokonaliśmy wszystkich niezbędnych zmian organizacyjnych, aby zapewnić Państwu bezkompromisowy serwis i wsparcie.

  • Państwa zamówienia i dostawy są realizowane zgodnie z harmonogramem
  • Nasi pracownicy pozostają do Państwa dyspozycji mailowo, telefonicznie oraz – w szczególnych przypadkach, z zachowaniem niezbędnych środków ostrożności – w ramach szkoleń i spotkań bezpośrednich
  • Na bieżąco wdrażamy wszystkie wymagane procedury i działania prewencyjne dot. bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Aby jeszcze sprawniej realizować Państwa zamówienia, zachęcamy do korzystania z platformy sprzedażowej MyRAC.
    Dostęp do platformy uzyskać można kierując zapytanie do Działu Obsługi Klienta: dok@racontrols.pl

Nasi dostawcy oraz firmy współpracujące z nami w zakresie wsparcia logistycznego zapewniają, iż na dzień dzisiejszy nie przewidują ograniczenia dostaw, wysyłki produktów odbywają się bez zakłóceń, a firmowe, dedykowane do transportu towarów sieci połączeń lotniczych i drogowych działają nieprzerwanie, aby zminimalizować potencjalne ryzyko opóźnień w dostawach zagranicznych wynikające ze zmian administracyjnych w kraju.

O wszystkich zmianach i aktualnościach informujemy Państwa na bieżąco na naszej stronie internetowej racontrols.pl oraz w serwisach społecznościowych: LinkedIn oraz Facebook

Kontakt z Działem Obsługi Klienta: