Reklamacje
W przypadku uszkodzenia dostarczonego przez nas urządzenia oferujemy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
Naprawy gwarancyjne realizujemy przy pomocy producentów urządzeń. W formularzu zgłoszenia naprawy należy podać numer i datę faktury. W zakresie wsparcia pogwarancyjnego współpracujemy także z szeregiem firm zajmujących się naprawą uszkodzonych urządzeń.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Działem Wsparcia Technicznego: (32) 788-77-20
ZGŁOSZENIE NAPRAWY
Naprawy gwarancyjne:
Do realizacji uprawnień wynikających z tytułu gwarancji oraz podjęcia akcji serwisowej niezbędne jest:
- wypełnienie formularza zgłoszenia naprawy
- wysłanie go na adres: rma@racontrols.pl
- odesłanie towaru pod adres:
RAControls Sp. z o.o., ul.Niedźwiedziniec 10 DC3B, doki 15-20, dok zerowy B, 41-506 Chorzów
Naprawy pogwarancyjne:
W zakresie wsparcia pogwarancyjnego współpracujemy także z szeregiem firm zajmujących się naprawą uszkodzonych urządzeń. Aby uzyskać ofertę na naprawę pogwarancyjną uszkodzonych elementów prosimy o kontakt z Działem Wsparcia Technicznego. W tym przypadku również należy przesłać poniższy formularz zgłoszeniowy.
Uwaga! W zakresie napraw pogwarancyjnych RAControls Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zwrotu zgłaszanego urządzenia na koszt odbiorcy w wypadku niedotrzymania formy zgłoszenia naprawy.
NA SKRÓTY
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Działem Wsparcia Technicznego: (32) 788-77-20